Reklamace

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud by se přeci jen stala nějaká nepříjemnost, rádi vám pomůžeme vyřešit ji co nejrychleji a nejsnadněji.

Podmínky reklamace

  1. Lhůta pro reklamaci: Máte právo na reklamaci našich výrobků do 14 dnů od data nákupu. Prosíme, abyste reklamaci oznámili co nejdříve po zjištění problému.
  2. Stav výrobku: Reklamovat můžete pouze nepoužité a nepoškozené výrobky, které jsou v původním stavu a mají všechny příslušenství a štítky stále připojeny.
  3. Kontakt pro reklamace: Abyste mohli podat reklamaci, obraťte se na náš zákaznický servis. Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu objednavky@efirthebrand.cz, abychom mohli co nejlépe vyřešit váš problém.
  4. Postup reklamace: Po obdržení vašeho reklamačního požadavku vás budeme kontaktovat do 2 pracovních dnů a sdělíme vám další kroky pro řešení vaší reklamace. To může zahrnovat vrácení peněz, výměnu za nový výrobek nebo opravu, podle určitě situace.
  5. Výjimky: Některé výrobky, jako jsou intimní produkty, nemohou být vráceny z hygienických důvodů, pokud nejsou v původním neporušeném obalu. Prosím, zkontrolujte podrobnosti naší politiky vrácení zboží pro konkrétní informace.

Vaše spokojenost s našimi výrobky je naší prioritou a budeme se snažit vyřešit vaši reklamaci rychle a spravedlivě. Děkujeme za vaši důvěru v naše produkty a služby.


Formulář pro reklamaci ke stažení

Souhlas se zpracováním Cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost..